maskinen

kan folk bara sluta säga att dom förstår ? ingen kan förstå ! absolut ingen ! så sluta låtsas...

jag är en robot som går upp och jobbar, äter, städar och sover, allt för sin överlevnad. en maskin som bara gör det den absolut måste för att kunna leva.


skulle behöva göra men inte har kraft till ;


göra ett radioprogram till skolan
boka ett möte
träna på dansen
köpa kläder till dansuppvisningen
betala studentflak
planera studentmottagning
skriva ett brev
ringa försäkringsbolag
tvätta bilen
tvätta fönster
tvätta kläder
bjuda in folk till studentmottagningen
bjuda folk på dansuppvisningen
måla klart två tavlor till skolan
fota min inredning i hemmet
göra en kort film till skolan
köpa studentklänning och skor


ja , det var väl en del som ligger där och gör ont i magen så fort jag tänker på det..

idag då ska jag på möte, det är väl det enda måstet jag har idag tror jag..

å är man hundvakt på de me ! pga att mamma fick hjärnskakning förra veckan och inte kan gå ens.. stackars hund , får inte gå ut mycket inte.. hon blev avslängd av en häst och va medvetslös i några minuter typ. så ja får åka in å handla å så till henne då å då me.. som om man inte hade annat att göra liksom ?

att varje liten motgång kunde bli såhär stor när man mår skit alltså ! sjukt !

och den stora frågan i det hela är ju.. vem är jag?...


Kommentarer
Postat av: alexandra

Fin blogg! Följa varandra på bloglovin? :)

2011-07-07 @ 00:34:11
URL: http://kisskill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0