det var "bara" en mardröm

1 godkänt låtsas-teoriprov på körskolan avklarat, 4 to go! :) faaan så bra jag är asså ;D , jag kommer fan klara det den här veckan ju :D

skulle egentligen vara på uppsala äventyrscenter nu och köra paintball, men det blev inget. haha jag hatar verkligen paintball! det är hemskt ! :p  så det blir att plugga teori istället. :)

aaah , nysattack! ursäkta!...

usch , jag drömde en äcklig mardröm inatt som jag vaknade av. den började bra med att jag och några till plus min älskade kusin danna (som jag inte träffat på superlänge:( ) var ute i någon park i solen och chillade. den började fett bra , alla var glada och trevliga och så. sen plötsligt så var vi i en fårhage typ. och det var massa folk där. vi satt på en kulle. sen så var det en sepekille som var full som sprang mot ett stackars litet får och puttade det hårt så det tippade och snurrade runt två varv. sen kom han igen och tog upp fåret och slängde det i marken.. jag blev sjukt sur och sprang fram till honom, men då var han typ en meter längre än mig och skitstor.. jag som tänkte slänga ner honom på marken så han fick känna hur det kändes liksom , men det blev ju inget då förstås. sen efter någon minut kom en annan kille mot samma får , som nu låg bara stilla. han fortsatte slänga på det lilla fåret.. då brann det helt sjukt för mig. jag sprang mot honom och puttade honom för att han skulle ramla , men nej , han var för stor han med... han förklarade för mig att han var veterinär och att fåret led och han ville inte att det skulle lida , så han skulle bara hjälpa fåret genom att ta dens liv.

asså såå störd dröm! och jätte hemsk! hatar verkligen djurplågeri.. djuren som oftast blir plågade är ju sånna djur som vi människor äger liksom. vi tar hand om dom. djuren ser upp till oss och litar på oss. så ska vissa jävlar göra sånna störda saker. kom ju och tänka på den där filmen som nog alla sett på när dom där idioterna som slänger ner en hund från en bro.. så sjuuukt hemskt! kommer aldrig få bort den filmen ur min hjärna, hur fan kan man göra en sån sak?! då är något verkligen fel...

sorry för mycket text, men kände att jag var tvungen att få det sagt..


saknar den :(

puss på alla som är snälla mot djuren / miranda

Kommentarer
Postat av: Amanda

Asså filmen med hunden, MÖÖÖRDA! Så jävla sjukt! Hörde att du ska ha dansuppvisning på Lördag, jag vill åka och kolla, men jag jobbar :( Hade försökt ta ledigt om det inte va så att jag redan vart borta två dagar den här veckan. Men lycka till som satan, du kommer antagligen rocka!

2010-05-25 @ 14:07:23
URL: http://mittlivsomfrank.blogg.se/
Postat av: eklund

vilken sjuk dröm :S stakars lilla får :´(

2010-05-25 @ 23:09:43
Postat av: Malin Andersson

Svar; Jaha , oj.. Med tanke på att det är lång kötid nu inför sommaren. Jag blev ju klar för 1 vecka sen och har ju inte uppkörning förrän om 3 veckor. :)

2010-05-26 @ 09:27:53
URL: http://baramalinn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0