ilska

igår direkt efter jag betalat min macka på hemköp så vände jag mig om, och vem sitter där och ler? asså fattar inte.. tror du att allt är bra eller? vad tror du seriöst? "hej :)". du kan ju inte bete dig hur som helst och sen sitta där med ett jävla smile och tro att allt är bra mellan oss?

du bad mig åka till västerås för att du hade tråkigt, jag åkte , för din skull! ringde dig hundra gånger och till slut hoppade jag av i enköping och tog bussen hem igen för att du vägrade svara , ville inte stå i västerås helt själv och bara undra fattaru väl? ah så iaf.. så har du inte hört av dig efter det... så sjuuukt dålig stil! asså jag har verkligen inte ord för det.. jag smsade dig tillomed och undrade varför du inte hörde av dig ens efter typ en vecka och förklarade dig eller något , men nej , inget svar..

är det det du kallar vänskap gumman?..

är så jävla trött på alla svek! dra åt helvete med allt sånt!

usch / miranda


Kommentarer
Postat av: teresia

PETA HENNE !!

2010-05-27 @ 15:20:50
URL: http://teresiasc.blogg.se/
Postat av: stefan

Du kunde ju ha hört av dig och stannat på en fika hos mig? :)

2010-09-06 @ 15:40:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0