vägen till körkortet

som vissa av er kanske redan sett/hört så klarade jag ju då teoriprovet idag! (superstolt!) och för er som undrar så var det verkligen mycket svårare än proven på körskolan.. jag chansade verkligen på hälften av frågorna.. när jag lämnade in det för rättning så var jag nästan 100 på att jag inte hade klarat det, jag började själv planera i huvudet när jag skulle boka in en ny tid.. sen så står det "godkänd" och jag utbrast "VA?!" och folk tittade på mig , haha , men det gjorde inget , jag var stolt! och glad som en skrattmås!

snart är det uppkörningen då! när tänker jag fortfarande inte avslöja , men snart som fan är det! :) ge mig en lyckospark? ;)

puss / miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0