sommar, sol och slingor

ursäkta för jääävligt dålig uppdatering!.. låter klyshigt , men mitt internet har vart avstängt från och till i typ en vecka nu.. skitdrygt! så jag skyller på comhem faktiskt!

har hunnit slingat håret iaf , lite ljusare till sommarn , me like ;)


slängde ihop en liten före-efter bild lite snabbt , och eftersom det är håret ni ska titta på så tyckte jag jag kunde censurera facet lite ;)

någon som tycker något om det? fint/fult osv? :)

ska nog göra det ännu lite ljusare sen, men det får bli efter jag kommer hem från cypern, eftersom där kommer det ju också bli ljusare av all sol och så :) jag åker om en vecka! fattar ni?! ;D

puss / miranda

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitsnyggt, passar skitbra på dig :D

2010-06-07 @ 21:43:25
Postat av: Anonym

hmm lite små fjortis kan tänkas med sensureringar? :/ men håret är fint! //puss pojkvännen

2010-06-07 @ 21:43:40
Postat av: Aga

Haha oj, såg din kommentar nu.. Lite sent va :P Jaa det var ju typ ett år sen hehe!

2010-06-07 @ 22:20:43
URL: http://loughran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0