KÖRKORT

köööörkort , tjalalalalaaa , köörkort , tjalalalalala!

som sagt så klarade jag teorinförsta försöket i onsdags och igår, torsdag morgon hade jag uppkörning , som jag också klarade på första försöket! fyfaan vad bra jag är asså! :)

så gårdagen spenderades genom att köra runt i mammas bil hela dagen! ;D på kvällen bjöd pappa på middag på "mammas meze" och sen fortsatte jag köra :) hihihi är så sjukt lycklig! vilken jävla frihet asså! :D

jag klarade mina två mål! :) "att ha körkort innan sommarn" (- fick ju sommarlov idag!) och "att köra till gotland" (- som jag ska göra när vi åker till vårt sommarställe om 3 veckor typ)

pussilipuss / miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0