flyr utomlands

54 myggbett på benen och åska och regn hela dagen idag, kunde inte kännas skönare att åka än nu! :) lite mindre än fem timmar kvar nu! niiice!


jag tror det är någon som vill följa med mig.. han har svansat efter mig hela dagen,
han känner nog att det är något på g. åh vad jag kommer sakna honom!
har aldrig vart borta från honom så länge förut! :( <333

vet inte om jag kommer uppdatera bloggen nu på två veckor, men det kanske kommer ett litet inlägg om ni har tur ;)

annars hörs vi om två veckor då ni kommer få se massa bilder och annat smaskigt! ;)

pusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspusspuss(14 pussar, en för varje dag , så ni klarar er!) / miranda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0