tattoo

hej uppsala! kom hem i tisdags morgon tidigt som fan och har sen dess mest sovit.. fyfan vad man märker när man har vart borta och kommer hem till uppsala vilken jävla tråkig stad man bor i!.. finns ju fan inte ett skit att göra! blir galen! och vilket sjukt bajsväder! saknar dom där dryga 30 graderna på kvällarna när solen gått ner! jaja , jag antar att ni vill se bilder , och jag har inte lagt upp dom från kamerorna än, så ni får tjuvkika på två bilder från mobilen sålänge.


körkortet som jag hämtade ut i tisdags


gaddningen :) , och lilla nya rosa ödlan i naveln :)

imorgon kanske det blir utgång med angelina som fyllde 18 i måndags! grattis igen! vore kul som fan att dra ut med henne och dansa sönder oss igen som i sthlm och så som när vi var där sist , fast nu med lite skönare människor kanske ;) haha!

puss / miranda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snyggt!

2010-07-01 @ 20:01:32
Postat av: alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE

finfin :D <3

2010-07-02 @ 02:28:21
URL: http://vadfanskajagheta.se
Postat av: Angelina

Nu är jag hemma, fast ska åka om några timmar till turkiet.. men sen efter en vecka ungefär är jag hemma igen, så jag hör av mig då :D så får vi fan ta och hitt på nå roligt!

puss

2010-07-23 @ 21:23:30
URL: http://angelinaljungberg.blogg.se/
Postat av: stefan

Blev riktigt snyggt med tatueringen och ödlan :)

du verkar vara en väldigt go tjej annars vad man läst på din blogg!

2010-09-06 @ 15:38:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0