helgen

FREDAG,
i fredags hade vi medieproduktion där vi håller på att göra en dokumentärfilm. vi gör om discocrew, och vi åkte ut till morgongåva för att filma en bror till två medlemmar i discocrew som känner sig ensam och utanför för att han inte får vara med i gruppen.. ;) skitkul. han improviserade även ihop en låt som han spelade för oss, det var nice!
efter det så åkte vi in till uppsala igen , gruppen åkte till skolan och jag drog ner på stan och storshoppade och lite sånt :) bokade även tid för piercing, på fredag smäller det! nervös som fan!.. :/

jaja, sen drog jag hem och åt och fixade mig. sen drog jag ner på stan och träffade en söt sak och vi drog på bio. sommaren med göran! FETT SKÖN :D haha! :) vi hade även med oss lite öl och cider in i biosalongen så vi förfestade lite där, haha! ;)

sen så drog vi hem till bäckis (?) och förfestade klart :) blev lite bugg och massage där med , fett hett ;) haha
efter det drog vi ner på krogen, redroom och drack och spelade lite och hade kul typ. träffade rätt många sköningar där med ! :) sen taxi hemåt för att sova :)

LÖRDAG
på lördagen vaknade jag typ halv två, låg i sängen till typ 4, sen börjades det förfesta igen :p haha! sen ner på stan, disco-bowla med anna, ryssen, wille (jag var bäst!) , sen ner på redroom och chilla, sen buss hem och käka och sen sova :)

SÖNDAG
vaknade 10 , haha otippat! drog hem, sov lite, fixade mig, drog till träningen , tränade, kom hem, åt, glodde på tv, sov.

det var min helg lite sådär kortfattat ;) haha! :)

sommar09
bara lite för cool

puss / miranda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0